KADİM GELENEKLER İLE BÜTÜNSEL SAĞLIK KOÇLUĞU EĞİTİMİ

🗓 02 Şubat 2022 Çarşamba Günü Başlıyor…

👇🏻Eğitimin Ana Başlıkları

1) Yaşam Koçluğu İlkeleri
2) Organlarımız ve İşlevleri
3) Kadim Bilgelikte Hacamat
4) Kadim Bilgelikte Sülük
5) Mizaçlar
6) Su-Jok
7) Hastalıklarda Aromaterapi
8) Hastalıklarda Fitoterapi
9) En Yaygın 20 Çeşit Hastalık

(Bir çok çeşit bitkisel çaylar, kürler, macunlar, takviye ürünler ile alakalı da bilgiler verilecek.)

👉🏻10 Ana Başlıkta Onlarca Alt Başlıkta İlerleyecek Olan Eğitimimizin Süresi 5 Ay’dır.

👉🏻Haftanın 2 günü canlı dersler ve diğer günler WhatsApp üzerinden bilgi alışverişi ve soru cevap desteği verilecektir.

👉🏻Eğitim içeriğinde kan tahlillerinin incelenmesi, bitkisel çaylar, macunlar, aromaterapi ürünleri , kişiye özel periyot hazırlanması gibi alt başlıklar mevcuttur.

👉🏻”Yaşam Koçluğu” ile birlikte daha emin adımlar ile ilerleyebilecek verimliliği eğitim sonunda almış olacaksınız.

👉🏻Eğitim sonunda üniversite onaylı e-devlette görüntülenen resmî sertifika sahibi olabileceksiniz. Tercihinize bağlı olarak hem uluslararası hem üniversite onaylı (e-devlet görüntülenmesi olmayan) sertifika da talep edebilirsiniz.

👉🏻Eğitim Katılım Bedeli :

🍀KDV Dahil : 2250₺

🍀Üniversite Onaylı Sertifika + KDV Dahil : 2850₺

👉🏻Ödeme Kolaylığı :

3 Taksit İle Ödeyebilirsiniz.

1.taksit eğitim başlamadan önce kayıt esnasında, kalan iki taksit ise eğitimin ilk 2 buçuk ayı içerisinde alınacaktır.

Bu Eğitime Katılan Öğrencilerimize Özel ;

*“Hijyen Eğitimi” ve “İlk Yardım Eğitimi” *

ücretsiz olarak hediye edilecektir.

( İlk Yardım ve Hijyen Eğitimlerini Eğitmenimiz Ümran Honaz İlk Yardım Eğitici Eğitmeni &
Hemşire Verecektir.)

Yorum bırakın